ما أجمل الانسان الذى يتألم ولا يتكلم ؛ ويبكى ولا يصرخ ؛ويحب ولا يجرح

الخميس، 27 نوفمبر 2008

حب الزمان

السلام عليكم:
ازيكم يا اصحابى اخباركم ايه طبعا انا بعتذر عن انى مش بكتب بقى لى كتير بس حقيقى الشغل بقى بياخد من الانسان كتير بس عموما انا كتبت حاجه جديدة يا رب تعجبكم.........
بعد فراق استمر لسنوات انتظرتك اتيا بحبك
تركتنى ساهرة ليالى العشق واحدة
ابعدتنى عن حضن هواك متأملنى حائرة
اسعدت حياتك بحياة اخرى وتركتنى الهو عابثه لا اعرف بدايه
عشت أيامك فرحا ... وساعاتك بحب جديد
وانا حزينه الدمع ... جريحه القلب
لقد عشت جسدا بلا روح ... ليالى يلا قمر... حياة بلا أمل
ولكنها بذكريات تتردد آلامها
ذكريات حبك.. دفء كلامك.. عينيك الهادئتين النظرة
قلبك الملىء بحبى..يداك تحتضن قلبى خوفا عليه من غدر الزمان.. ولكنك
تركت كل هذا فجأة .. تركته يسقط أرضا ولا يجد منقذه
تركته يسقط لينكسر ولا يجد من يعيد الحياة اليه من جديد
تركته يأمل فى الحياةوحيدا لا يعرف مرساه
وتأتى مجددا اتقول اسف
هل عليا ان اقبلها ؟؟ هل احسست بالذنب تجاهى ؟؟
هل احسست بالشوق يتردد من جديد بداخلك
لالالالالا... انك تقولها فقط
لقد كنت ومازالت احبك
اتشوق الى نظرة حب منك ولو حتى عابرة
احتاج الى ان ارتمى فى احضان قلبك الدافئه
انتظر الى حياة جديده معك ولو لثانيه
ولكن احلامى تتعارض مع واقع عنيف .. لا احد يستطيع تغييره
لو بأيدى تحطيم هذا الزمان ...
لمشيت عليه فرحه بانتصارى
لكنه فوق قدراتى ...
لكنك حلم تتردد فى خيالى .... كلمااحسست انى اريدك
لتبعد عنى هموم هذا الزمان
آسف..........................

هناك تعليقان (2):

غير معرف يقول...

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

على فكرة انا متابع البلوج هنا من فترة .. و متابع كمان مشاركاتك في المنتدى

و اتمنى لو تيجي تشاركي معانا في المنتدى هنا

www.ournormandy.com

غير معرف يقول...

اولا السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
ثانيا انا بجد زعلان وليا عتاب عندك
لان حضرتك عارفه كويس ان مش بدخل نت الا نادر جدا جدا ولما بيحصل بحب ادخل واشوف اخر اعمالك اللى بتلمسنى وبتلمس اى حد بيقرأها من قلبه وبالتالى بيحسها اوى وللأسف مش لقيت اى عمل جديد فأرجوكى ياريت تتابعى لأن دلوقتى بقى ليكى جمهور وشعبيه كبيره وربنا يوفقك .... اخوكى طبعا